Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2007 11:06 - Благодаря
Автор: frodo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2623 Коментари: 10 Гласове:
0



Олеква, мака му! Олеква щом споделяш и ти отговарят. Поне изчезва чувството, че сам потъвам във вселената. Защото всички хора тук, край мен физически, познават само моята усмивка. Излях тъгата си пред вас. И ми олекна. Малко, но помага



Гласувай:
0



Предишен постинг

1. roksolana - :)
11.04.2007 11:34
Споделената мъка е половин мъка, споделената радост е двойна радост... Продължавай да споделяш!
Добре дошъл тук!
Усмивка! :)
цитирай
2. анонимен - Не си сам.
11.04.2007 11:47
Чувството,че потъваш,че всичко е чуждо нереално около тебе са го преживели и усетили доста хора.При всеки то може да бъде описано различно.Но ще видиш,че с времето,със слънцето,пролетта и др.ще си възвърнеш спокоиствието.Сигурно си мислиш,че твоито е най-страшно,най-тежко и т.н,но повярвай въпрос на време е.А след такива тежки моменти по-важно е да си вземеш само добра поука:че трябва да сме добри с всички да си помагаме и много др.И ако искаш бързо да излезеш от това съст,от тези депресивни мисли/защото са такива/намираи си работа ангажименти,/по възможност физическа/ бъди по-често на вън/особенно когато пече/ и ще видиш,че светът е и хубав.
цитирай
3. frodo - Не е толкова лесно
11.04.2007 11:51
И друг път съм преживявал раздяла. И знам какво е, как минава. Обаче... аз съм в друг "сезон".
Не искам да се разделим. Не мога да прегълътна мисълта, че всичко свършва. НЕ! Аз ще се боря, няма да се дам. Че аз се боря вече 9 месеца!
И... това е тъжно. Сам съм си виновен.
цитирай
4. анонимен - Напротив!
11.04.2007 12:02
Щом е само до раздяла,още по-малък ти е и проблема.Има къде по-тежки случаи.Още повече,че осъзнаваш,че сам си си виновен.Можеш само да си вземеш поука от твоя проблем и да не го допускаш отново.Мисля,че твоето е един банален случаи и нямаш нужда вече от ничия помощ.
цитирай
5. flavie - :)
11.04.2007 12:05
ами то раздялата не е малък проблем но и тя се преживява все някога и с доста усилия :))
цитирай
6. roksolana - ...
11.04.2007 12:09
Поне ако можеше да си наясно... Тя какво иска всъщност: ти да продължаваш да се бориш (може пък да си е поставило момичето срок някакъв - 12 месеца ако издържи - негова съм...) или иска да преглътнеш мисълта,че всичко свършва...
цитирай
7. анонимен - Аз...
11.04.2007 12:16
споменах вече,че всеки си мисли,че неговият проблем е най-страшен.Но със сигурност ти казвам има по-лошо.Твоя поне е решим имаш изход и път напред.И когато ти падне тоз товар от плещите ще видиш,че си се кахърил и измъчвал за няма нищо.Защото винаги има решение или изход.Ще чакам да се похвалиш скоро.
цитирай
8. frodo - Ако можех да съм наясно
11.04.2007 12:33
Но не мога.
Тя се плаши от своите чувства. Дори мосля, че ги отрича и пред себе си. И в никакъв случай не говори за тях. Аз се опитвам да напипам в тъмнината верния път...
Не знам какво мисли. Не знам какво чувства. Не знам какво иска. И това ми тежи.

Благодаря на всички за помощта. Имах нужда да излея тежките мисли. Имах нужда някой да ме чуе. И разбере.
И го получих.
Ще продължавам да опитвам. И ще продължавам да пиша, когато ми стане твърде тежко. Помага.
Благодаря!
Тя е толкова красива!!!
цитирай
9. анонимен - Душица...
11.04.2007 14:40
Преди много време имах ужасен проблем...Наистина сериозен...Един човек тогава ми каза - и това ще мине - не повярвах...Той се оказа прав. Минава - по един или друг начин...Просто трябва да го изживееш. И когато мине - винаги си мисли за всеки следващ проблем - и това ще мине :)))
цитирай
10. candysays - Да....
11.04.2007 15:00
Радвам се, че ти е олекнало, макар и малко, като го сподели тук, в блога, с нас :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: frodo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22336
Постинги: 4
Коментари: 21
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031